Volvo

Silnik Volvo 1.9 16V VVT 136KM B4204S2

379
Silnik Volvo 1.9 16V VVT 136KM B4204S2

Silniki Volvo VME - VVT / CVVT są stosowane w samochodach marki

  • Volvo
  • Ford

Silnik Volvo 1.9 16V VVT 136KM B4204S2 występował w samochodach Volvo S40 i V40 w latach 2000-2004 pod oznaczeniem 2.0 16V.Konstrukcja firmy Volvo którą spotkamy w również w modelach marki Renault pod oznaczeniem N7Q z mocą 140KM.Jednostka  Konstrukcja trwała, praktycznie bezawaryjna, nie stwarzająca użytkownikom większych problemów.


Największym mankamentem tej jednostki to głośna praca, poza tym silnik bardzo dobrze się sprawdza. Na plus trzeba zapisać możliwość montażu instalacji LPG, która idealnie współpracuje z jednostką. Dynamika jest na dobrym poziomie. W razie awarii nie ma problemu z naprawą silnika, ponieważ nie jest skomplikowany a części jest pod dostatkiem.


Specyfikacja

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 16

Typ wtrysku: wielopunktowy

Zalety

  • trwała i bezawaryjna konstrukcja
  • dobra dynamika
  • łatwość montażu LPG
  • przyzwoity poziom spalania

Wady

  • głośna praca
  • drobne usterki
  • wycieki
  • możliwość zerwania paska rozrządu konieczna wymiana przez przebiegeim 90 tys.km

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Pasek, wymiana po 90.000 km
  • Ilość oleju silnikowego: 5.4 L, typ oleju: 5W40, wymiana po 15.000 km lub 1 rok
  • Przegląd serwisowy co 1 rok
  • Dobrze współpracuje z instalacją LPG
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
100%
Suma głosów: 1

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami