Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Volvo 1.9 16V T4 DOHC Turbo 200KM B4194T o mocy 200KM występował w samochodach Volvo S40/V40 I generacji pod oznaczeniem T4 Turbo. Konstrukcja silnika wykonana w całości z aluminium wyposażona we wtrysk wielopunktowy z rozrządem opartym na pasku oraz Turbosprężarką.Jednostka uchodzi za bardzo trwałą i przy odpowiednim serwisowaniu pokonuj bezproblemowo kilkaeset tysięcy kilometrów.
Jednak posiada swoje bolączki do najbardziej znanych trzeba zaliczyć awarie pompy paliwa oraz czujników sterujących.Kolejna przypadłością są pękające paski rozrządu nawet przed przypadającym interwałem 90 tys km !!! W niektórych przypadkach użytkownicy sygnalizują pobór oleju zazwyczaj przy przebiegach 200 tys km.Po za tym sam silnik jest praktycznie bezawaryjny a jego osiągi,kultura pracy oraz dynamika jest na najwyższym poziomie.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 16
Typ wtrysku: wielopunktowy
Turbosprężarka
| Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
| Trwałość | 0.0/10 |
| Utrzymanie | 0.0/10 |
| Dynamika | 0.0/10 |