Volvo

Silnik Volvo 1.9 16V DOHC T4 Turbo 200KM B4194T

919
Silnik Volvo 1.9 16V DOHC T4 Turbo 200KM B4194T

Silniki Volvo VME - DOHC są stosowane w samochodach marki

  • Volvo

Silnik Volvo 1.9 16V T4 DOHC Turbo 200KM B4194T o mocy 200KM występował w samochodach Volvo S40/V40 I generacji pod oznaczeniem T4 Turbo. Konstrukcja silnika wykonana w całości z aluminium wyposażona we wtrysk wielopunktowy z rozrządem opartym na pasku oraz Turbosprężarką.Jednostka uchodzi za bardzo trwałą i przy odpowiednim serwisowaniu pokonuj bezproblemowo kilkaeset tysięcy kilometrów.


Jednak posiada swoje bolączki do najbardziej znanych trzeba zaliczyć awarie pompy paliwa oraz czujników sterujących.Kolejna przypadłością są pękające paski rozrządu nawet przed przypadającym interwałem 90 tys km !!! W niektórych przypadkach użytkownicy sygnalizują pobór oleju zazwyczaj przy przebiegach 200 tys km.Po za tym sam silnik jest praktycznie bezawaryjny a jego osiągi,kultura pracy oraz dynamika jest na najwyższym poziomie.

 


Specyfikacja

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 16

Typ wtrysku: wielopunktowy

Turbosprężarka

Zalety

  • trwała konstrukcja
  • niska awaryjność
  • wysoka kultura pracy
  • bardzo dobra dynamika

Wady

  • awarie pompy paliwa
  • awarie czujników sterujących
  • pękające paski rozrządu przed przebiegami 90tys/km !!!

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Pasek, wymiana po 90.000 km
  • Ilość oleju silnikowego: 5.5 L, typ oleju: 5W30, wymiana po 20.000 km lub 1 rok
  • Przegląd serwisowy co 1 rok
  • Dobrze współpracuje z instalacją LPG
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
100%
Suma głosów: 1

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami