Renault

Silnik Renault 3.0i V6 SOHC Bendix 170KM Z7X

194
Silnik Renault 3.0i V6 SOHC Bendix 170KM Z7X

Silniki Renault OHV / SOHC / DOHC są stosowane w samochodach marki

  • Renault

Silnik Renault 3.0i V6 SOHC Bendix 170KM Z7X to kolejna odmiana z rodziny PRV którą znajdziemy jedynie pod maską Renault Safrane w latach 1992-1996.W odróżnieniu od słabszej wersji w tej znajdziemy  katalizator oraz moduł główny silnika ECU BENDIX..Konstrukcja powstała przy współpracy koncernów PSA,Renault oraz Volvo sprzedawane w latach 1974-1998r.Jednostka V6 wykonana z aluminium z wtryskiem wielopunktowym oraz rozrządem opartym na łańcuchu.Silnik może poszczycić się wysoka kulturą pracy,bardzo dobrą dynamiką oraz świetnymi osiągami.


Specyfikacja

Rodzaj układu: 6-cylindrowy

Ilość zaworów: 12

Typ wtrysku: wielopunktowy

Zalety

  • trwała konstrukcja
  • bardzo dobra dynamika
  • wyysoka kultura pracy
  • dobra współpraca z LPG

Wady

  • wysokie koszty serwisu
  • wysoki poziom spalania

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Łańcuch
  • Ilość oleju silnikowego: 7.0 L, typ oleju: Elf 5W40, wymiana po po 10.000 km lub 1 rok
  • Przegląd serwisowy co co 1 rok
  • Dobrze współpracuje z instalacją LPG
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 0

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami