Renault

Silnik Renault 2.2i SOHC MPI 137KM J7T

159
Silnik Renault 2.2i SOHC MPI 137KM J7T

Silniki Renault OHV / SOHC / DOHC są stosowane w samochodach marki

  • Renault

Silnik Renault 2.2i SOHC MPI 137KM J7T był stosowany w latach 1989-1996 w modelach Renault. Jednostka powstała przy współpracy koncernów Renault oraz PSA. Jest to odmiana 12-zaworowa, w której zastosowano moduł sterujący ECU BENDIX oraz katalizator. Silnik czterocylindrowy wykonany ze stopu aluminium z jednym wałkiem rozrządu napędzanym paskiem. W opinii użytkowników silnik uchodzi za bardzo trwały a jego kultura pracy oraz dynamika jest na bardzo dobrym poziomie.


Specyfikacja

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 12

Typ wtrysku: wielopunktowy

Zalety

  • trwała konstrukcja
  • przyzwoita kultura pracy
  • dobra dynamika

Wady

  • wysoki poziom spalania
  • awarie elektryki

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Pasek, wymiana po po 120.000 km
  • Ilość oleju silnikowego: 6.2 L, typ oleju: Elf 5W40, wymiana po po 10.000 km lub 1 rok
  • Przegląd serwisowy co co 1 rok
  • Instalacja LPG wymaga uwagi lub może powodować problemy
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 0

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami