Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Porsche 4.8 V8 32V BiTurbo 520KM-570KM M48 był stosowany w latach 2009-2013 w modelach Porsche Panamera oraz Cayenne.Jest to najmocniejsza odmiana z tej rodziny w której zastosowano doładowanie BiTurbo. W opinii użytkowników silnik uchodzi za trwały a jego osiągi oraz kultura pracy są na bardzo wysokim poziomie.
Niestety nie jest wolny od awarii do najbardziej uciążliwych trzeba zaliczyć awarię pompy wtryskowej, która jest dosyć powszechna jak również pompy paliwa w zbiorniku.Kolejne przypadłości to awarie regulatora faz rozrządu na wałkach dolotowych oraz pękające rury płynu chłodzącego.. Do mniej problematycznych trzeba zaliczyć drobne awarie cewek zapłonowych oraz termostatu. Poza tym silniki pokonują około 300 tys.km bez większych problemów.
Rodzaj układu: 8-cylindrowy
Ilość zaworów: 32
Typ wtrysku: bezpośredni
BiTurbo
| Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
| Trwałość | 0.0/10 |
| Utrzymanie | 0.0/10 |
| Dynamika | 0.0/10 |