Alfa Romeo
			
			
				
				BMW Seria M
			
			
				
				BMW Seria N
			
			
				
				BMW Twin Power
			
			
				
				Chevrolet / Daewoo
			
			
				
				Chrysler
			
			
				
				Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
			
			
				
				Fiat 1.3/1.4/1.6
			
			
				
				Fiat 1.8/2.0/2.4
			
			
				
				Ford Zetec
			
			
				
				Ford Duratec
			
			
				
				Ford EcoBoost/Ti-VCT
			
			
				
				i-DSI/i-VTEC
			
			
				
				VTEC/Non-VTEC
			
			
				
				Hyundai / Kia
			
			
				
				Jaguar / Land Rover
			
			
				
				MZR Serii Z/L
			
			
				
				Serii B/F/K
			
			
				
				SkyActiv-G/X
			
			
				
				R3/R4/R6
			
			
				
				V6/V8/V12
			
			
				
				Mitsubishi
			
			
				
				Nissan
			
			
				
				Opel
			
			
				
				PSA EW/ES
			
			
				
				PSA TU/XU
			
			
				
				PSA VTi/PureTech
			
			
				
				Renault
			
			
				
				Suzuki
			
			
				
				Toyota
			
			
				
				FSI
			
			
				
				MPI
			
			
				
				TSI
			
			
				
				Volvo
			
		Silnik BAIC Motor 1.5 16V Turbo 177KM A156T2H wszedł do produkcji w roku 2023 i zasila modele BAIC Beijing 5 oraz 7. Jednostka wyprodukowana przez BAIC MOTOR Powertrain Co. Ltd., która posiada udziały i współpracuje z koncernami Mercedes oraz Hyundai. Silnik występuję w dwóch wariantach – ze skrzynią 5 biegową manualną lub bezstopniową przekładnią CVT.
 Konstrukcja 4-cylindrowa z wtryskiem bezpośrednim wyposażona w turbosprężarkę i pasek rozrządu, którego producent zalecane wymianę co 180 tys.km. Silnik bardzo dynamiczny o wysokiej kulturze pracy oraz świetnych osiągach. Trzeba nadmienić, że spalanie nie należy jednak do niskich i średnio wynosi ponad 10 litrów / 100km.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 16
Typ wtrysku: bezpośredni
Turbosprężarka
| Średnia (głosów: 0) | (0.0) | 
| Trwałość | 0.0/10 | 
| Utrzymanie | 0.0/10 | 
| Dynamika | 0.0/10 |