Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik BAIC Motor 1.5 16V Turbo 136KM A151R2 wszedł do produkcji w roku 2023 wraz modelem BAIC Beijing 3. Jednostka wyprodukowana przez BAIC MOTOR Powertrain Co. Ltd., która posiada udziały i współpracuje z koncernami Mercedes oraz Hyundai. Silnik występuję w dwóch wariantach – ze skrzynią 5 biegową manualną lub bezstopniową przekładnią CVT. Konstrukcja 4-cylindrowa z wtryskiem wielopunktowym wyposażona w turbosprężarkę oraz bezobsługowy łańcuch rozrządu. Silnik dynamiczny o wysokiej kulturze pracy oraz przyzwoitym poziomie spalania.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 16
Typ wtrysku: wielopunktowy
Turbosprężarka
| Średnia (głosów: 1) | (10.0) |
| Trwałość | 10.0/10 |
| Utrzymanie | 10.0/10 |
| Dynamika | 10.0/10 |