Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Nissan 3.7 V6 24V VVEL wszedł do produkcji w 2007 roku i zasilał szereg modeli Nissana segmentu D oraz SUV.W silniku zastosowano ulepszony system zmiennych faz rozrządu VVEL co zapewnia lepszą reakcje przepustnicy wyższy moment obrotowy przy niskich obrotach. W konstrukcji wprowadzono lepszej jakości materiały tak jak stalowe zawory jak również wałki rozrządu. To wszystko miało przełożyć się na lepszą pracę niższe obciążenia i niższe spalanie. Jednostka może pochwalić się bardzo dobrą dynamiką wysoką kulturą pracy oraz świetnymi osiągami.
Rodzaj układu: 6-cylindrowy
Ilość zaworów: 24
Typ wtrysku: wielopunktowy
Nissan 370Z 3.7 V6 24V 328KM (VQ37VHR)
Infiniti G IV 3.7 V6 24V DOHC 320KM (VQ37VHR)
Infiniti M Y51 3.7 V6 24V 320KM (VQ37VHR)
Infiniti Q70 3.7 V6 24V 320KM (VQ37VHR)
Infiniti EX 3.7 V6 24V DOHC 320KM (VQ37VHR)
Infiniti QX50 I 3.7 V6 24V 320KM (VQ37VHR)
Infiniti FX II 3.7 V6 24V 320KM (VQ37VHR)
Infiniti QX70 3.7 V6 24V 320KM (VQ37VHR)
| Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
| Trwałość | 0.0/10 |
| Utrzymanie | 0.0/10 |
| Dynamika | 0.0/10 |
Nissan 370Z 3.7 V6 24V 328KM (VQ37VHR)
Infiniti G IV 3.7 V6 24V DOHC 320KM (VQ37VHR)
Infiniti M Y51 3.7 V6 24V 320KM (VQ37VHR)
Infiniti Q70 3.7 V6 24V 320KM (VQ37VHR)
Infiniti EX 3.7 V6 24V DOHC 320KM (VQ37VHR)
Infiniti QX50 I 3.7 V6 24V 320KM (VQ37VHR)
Infiniti FX II 3.7 V6 24V 320KM (VQ37VHR)
Infiniti QX70 3.7 V6 24V 320KM (VQ37VHR)