Silnik JLR 3.0 R6 24V Turbo Mild Hybrid 360/400KM AJ20P6

2563
Silnik JLR 3.0 R6 24V Turbo Mild Hybrid 360/400KM AJ20P6

Miękkie hybrydy JLR Ingenium są stosowane w samochodach marki

  • Jaguar
  • Land Rover

Silnik Jaguar 3.0 R6 24V MHEV 400KM wszedł do produkcji w 2019 r i jest połączony z silnikiem elektrycznym o mocy 48V  tworząc lekką hybrydę. To najmocniejsza odmiana z tej rodziny, którą znajdziemy pod maską Jaguara F-PACE oraz szeregu modeli Land Rovera i Range Rovera.



Nowoczesna jednostka, zaawansowana technologicznie, wyposażona we wtrysk bezpośredni o ciśnieniu 2000bar z podwójnym doładowaniem typu Twin-Scroll. Konstrukcja wykonana ze stopu aluminium ze zintegrowanym kolektorem wydechowym, wyposażona w zmienne fazy rozrządu VVT. Charakteryzuje się wysoką kulturą pracy, świetną dynamiką oraz bardzo dobrymi osiągami.


Specyfikacja

Rodzaj układu: 6-cylindrowy

Ilość zaworów: 24

Typ wtrysku: bezpośredni

Turbosprężarka

Zalety

  • nowoczesna konstrukcja
  • wysoka kultura pracy
  • bardzo dobra dynamika
  • napęd Hybrydowy !

Wady

  • wysokie koszty serwisu

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Łańcuch
  • Ilość oleju silnikowego: . L, typ oleju: Motul 0W20, wymiana po .
  • Przegląd serwisowy co .
  • Dobrze współpracuje z instalacją LPG
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 0

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami