Jaguar

Silnik Jaguar/L-R 2.0 16V Twin Turbo 290/300KM AJ200

2925
Silnik Jaguar/L-R 2.0 16V Twin Turbo 290/300KM AJ200

Silniki Jaguar/L-R AJ200 Ingenium są stosowane w samochodach marki

  • Jaguar
  • Land Rover

Silnik Jaguar 2.0 16V Twin Turbo 290/300KM wszedł do produkcji w 2017 roku i był wyposażony w dwie turbosprężarki typu Twin-Scroll. To najmocniejsza odmiana z tej rodziny, którą znajdziemy pod maską Jaguara oraz Land Rovera. Nowoczesna jednostka zaawansowana technologicznie wyposażona we wtrysk bezpośredni o ciśnieniu 200bar z podwójnym doładowaniem typu Twin-ScrollKonstrukcja wykonana ze stopu aluminium z zintegrowanym kolektorem wydechowym wyposażony w zmienne fazy rozrządu VVT.Jednostka charakteryzuje się wysoką kulturą pracy świetną dynamiką oraz bardzo dobrymi osiągami.


Specyfikacja

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 16

Typ wtrysku: bezpośredni

Turbosprężarka

Zalety

  • nowoczesna konstrukcja
  • wysoka kultura pracy
  • bardzo dobra dynamika
  • dwie turbosprężarki !!!

Wady

  • wysokie koszty serwisu
  • wysoki poziom spalania

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Łańcuch
  • Ilość oleju silnikowego: . L, typ oleju: Motul 0W20, wymiana po .
  • Przegląd serwisowy co .
  • Dobrze współpracuje z instalacją LPG
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 0

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami