Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik BMW 3.0 R6 TwinPower B58B30 340KM to najnowsza konstrukcja modułowa koncernu BMW która weszła do produkcji w 2018 roku. Jednostka rzędowa która jest następcą odmiany N55. Silnik należy do rodziny Efficient Dynamics to oznacza że jest wyposażony w nowoczesny układ bezpośredniego wtrysku High Precision Injection z wtryskiwaczami piezoelektrycznymi.Jak przystało na konstrukcje BMW silnik wyposażony jest w zmienne fazy rozrządu z podwójnym Vanos oraz system Valvotronic.Nowinką jest zastosowanie specjalnego systemu enkapsulacji ciepła co przekłada się na zmniejszenia się emisji podczas rozruchu oraz zużycia samego silnika.Kierowcy będą usatysfakcjonowani w wysoką kultura pracy przyspieszeniem oraz bardzo dobrą dynamiką.
Rodzaj układu: 6-cylindrowy
Ilość zaworów: 24
Typ wtrysku: bezpośredni
Turbosprężarka
BMW Seria 5 G30 540i 340KM (B58B30)
BMW Seria 6 GT G32 640i 340KM (B58B30)
BMW Seria 8 G15 840i 340KM (B58B30)
BMW Seria 8 G15/G16 FL 840i 333KM (B58B30C)
BMW X5 G05 xDrive40i 340KM (B58B30)
BMW X6 G06 xDrive40i 340KM (B58B30)
BMW X7 G07 xDrive40i 340KM (B58B30)
BMW Z4 G29 M40i 340KM (B58B30)
Toyota Supra A9 3.0 R6 24V TwinPower 340KM (B58B)
| Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
| Trwałość | 0.0/10 |
| Utrzymanie | 0.0/10 |
| Dynamika | 0.0/10 |
BMW Seria 5 G30 540i 340KM (B58B30)
BMW Seria 6 GT G32 640i 340KM (B58B30)
BMW Seria 8 G15 840i 340KM (B58B30)
BMW Seria 8 G15/G16 FL 840i 333KM (B58B30C)
BMW X5 G05 xDrive40i 340KM (B58B30)
BMW X6 G06 xDrive40i 340KM (B58B30)
BMW X7 G07 xDrive40i 340KM (B58B30)
BMW Z4 G29 M40i 340KM (B58B30)
Toyota Supra A9 3.0 R6 24V TwinPower 340KM (B58B)