Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik BMW 2.0 16V TwinPower B48A20 o mocy 224KM lub 231KM wszedł do produkcji w 2014 roku i miał zastosowanie w samochodach marki BMW oraz Mini. Jednostka czterocylindrowa z wtryskiem bezpośrednim z dwukanałową turbosprężarką typu Twini Scroll. Silnik wyposażono w zmienne wzniosy zaworu Valvotronic systemem podwójnego Vanos. Konstrukcja wykonana w całości z aluminium, bardzo zaawansowana technologicznie, należąca do rodziny Efficient Dynamics w których zastosowano rozwiązania mające na celu uzyskać jak najlepsze osiągi przy niskim poziomie spalania.
Należą do nich bezpośredni wtrysk paliwa High Precision Injection z pizoelektrycznymi wtryskiwaczami. Auta z tym silnikiem spisują się bardzo dobrze, są dynamiczna a praca silnika jest na najwyższym poziomie. Największym atutem tej jednostki jest świetna dynamika bardzo dobre osiągi a to było nadrzędnym celem inżynierów z BMW, który udał się w 100%.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 16
Typ wtrysku: bezpośredni
Turbosprężarka
| Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
| Trwałość | 0.0/10 |
| Utrzymanie | 0.0/10 |
| Dynamika | 0.0/10 |