Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik BMW 6.0 V12 Turbo N74B60 o mocy 544KM wszedł do produkcji w 2008 roku i miał zastosowanie w samochodach marki BMW oraz Rolls-Royce. Jest to pierwsza jednostka BMW w układzie V12 z podwójnym doładowaniem która jest następcą wersji N73.Silnik został wyposażony w zmienny rozrząd zaworów zwany Vanos jednak nie posiada Valvotronic. Największym atutem tej jednostki jest świetna dynamika wysoka kultura pracy oraz bardzo dobre osiągi co było nadrzędnym celem inżynierów z BMW. Koncern z Bawarii informuje, że silnik w 2023 roku zostanie wycofany ze swojej oferty.
Rodzaj układu: 12-cylindrowy
Ilość zaworów: 48
Typ wtrysku: bezpośredni
Turbosprężarka
| Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
| Trwałość | 0.0/10 |
| Utrzymanie | 0.0/10 |
| Dynamika | 0.0/10 |