Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik BMW 5.0 V12 300KM M70B50 był produkowany w latach 1987-1996 i zasilał samochody BMW serii 7 E32 oraz serii 8 E31. Konstrukcyjnie silnik podobny do odmian 2.5l M20 połączonych pod kątem 60 stopni. Blok silnika oraz głowica wykonane z aluminium w celu zmniejszenia wagi. W silniku zastosowano wiele nowoczesnych rozwiązań takich jak elektroniczna przepustnica,hydrauliczne podnośniki zaworów oraz łańcuch rozrządu.Te zabiegi miały przyczynić się na zmniejszenie kosztów serwisowych wymiany rozrządu oraz regulacji zaworów.Jednak trzeba pamiętać że jest to bardzo zaawansowana jednostka której obsługa serwisowa oraz części są bardzo wysokie i wymagają regularnej wymianie maksymalnie co rok.Po za tym potencjalny użytkownik będzie usatysfakcjonowany osiągami wysoką kulturą pracy oraz wyśmienitą dynamiką.
Rodzaj układu: 12-cylindrowy
Ilość zaworów: 24
Typ wtrysku: wielopunktowy
| Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
| Trwałość | 0.0/10 |
| Utrzymanie | 0.0/10 |
| Dynamika | 0.0/10 |