Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik BMW 6.0 V12 N73B60 445KM wszedł do produkcji w 2003 roku i był stosowany aż do 2016 r samochodach BMW serii 7 E65 oraz Rolls-Royce Phantom. Był pierwszym silnikiem V12 z wtryskiem bezpośrednim. Jednostka technologicznie bardzo zaawansowana, w której zastosowano podwójne górne wałki rozrządu, podwójny Vanos oraz Valvotronic. Silnik charakteryzuje się świetnymi osiągami oraz wysoką kultura pracy jak przystało na jednostkę 12-cylindrową. Do minusów musimy zaliczyć wysokie koszty użytkowania takie jak serwis i części oraz bardzo wysokie spalanie.
Rodzaj układu: 12-cylindrowy
Ilość zaworów: 48
Typ wtrysku: wielopunktowy
| Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
| Trwałość | 0.0/10 |
| Utrzymanie | 0.0/10 |
| Dynamika | 0.0/10 |