Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Hyundai/Kia 2.0 16V GDI o mocach 165KM-177KM to jednostka z rodziny Nu wprowadzona na rynek w 2012 roku. Jednostka miała zastąpić wysłużone już silniki z rodziny Beta które nie spełniały rygorystycznych norm spalin. Konstrukcja bardzo nowoczesna z wtryskiem paliwa bezpośrednim wyposażone w zmienne fazy rozrządu CVVT i rozrządem opartym na łańcuchu.
Z racji zastosowania wtrysku bezpośredniego instalacja LPG nie jest zalecana a w razie jej montażu koszty nie należą do tanich. Reasumując silnik 2.0 GDI jest jednostką dobrą o niskiej awaryjności, nie przysparzającą użytkownikom problemów a osiągi i jej praca jest na bardzo dobrym poziomie.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 16
Typ wtrysku: bezpośredni
| Średnia (głosów: 5) | (7.9) |
| Trwałość | 8.2/10 |
| Utrzymanie | 6.6/10 |
| Dynamika | 8.8/10 |