Audi

Audi S3 8Y TFSI Evo 310KM (DNFB)

245

Dane techniczne

Audi S3 8Y TFSI Evo 310KM (DNFB)
Pojemność [cm3] 1984
Moc [KM] 310
Moment obrotowy [Nm] 400
Rodzaj wtrysku bezpośredni
Skrzynia biegów 7-biegowy automat
Prędkość maksymalna [km/h] 250
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 4.8

Lata produkcji: od 2020 Turbosprężarka

Nadwozie: hatchback

Segment: C+ (kompaktowe premium)

Spalanie

Miasto b.d.

Średnie 8.3L

Trasa b.d.

Zalecane przez serwis

Typ oleju VW 504.00; SAE 5W-30
Ilość oleju 5.7
Wymiana oleju 15.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu Łańcuch

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
30 TFSI Evo 110KM 0.0 0 0 0.0 l/100km
35 TFSI Evo 150KM 0.0 0 0 0.0 l/100km
40 TFSI Evo 190KM 0.0 0 0 0.0 l/100km
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (5.0)
Trwałość silnika 5.0/10
Niezawodność auta 5.0/10
Spalanie benzyny 5.0/10
Koszty utrzymania 5.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 1

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 10.0L

Średnie 8.2L

Trasa 8.2L

Najbardziej awaryjna część

40%
0%
0%
0%
20%
0%
20%
0%
20%
Suma głosów: 5

Opinie użytkowników

13.03.2024 S3 8Y 2023 / 15000
Średnia ocena: (5.0)
Trwałość silnika 5.0/10
Niezawodność auta 5.0/10
Spalanie benzyny 5.0/10
Koszty utrzymania 5.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 10.0L

Średnie 8.2L

Trasa 8.2L

Opinia: Samochód się przegrzewa. Problemem jest układ chłodzenia na "kanapkę" Jadąc 140 na autostradzie w lecie olej silnikowy ciągle nabiera temperatury. Tuningoweanie tego silnika bez przebudowania układu chłodzenia jest głupotą. Z tego co wiem identyczny problem jest w Golfie R.
Zalety: + przy delikatnej jeździe można zejść ze spalaniem do 6.8l + strzela z wydechu pomimo GPF przy 3-4 tys obrotów
Wady: - przegrzewa się - ma asystenta zacierania silnika. Utrzymuje zbyt niskie obroty - podczas jazdy na wzniesieniu trzeba redukować bieg lub włączać tryb sportowy w przeciwnym wypadku silnik wpada w wibracje.
Odradzam

Najbardziej awaryjna część

40%
0%
0%
0%
20%
0%
20%
0%
20%
Suma głosów: 5