Fiat Bravo II 1.4 16V T-Jet 150KM (198 A1)

11583
Kategoria: Fiat Bravo / Brava

Dane techniczne

Fiat Bravo II 1.4 16V T-Jet 150KM (198 A1)
Pojemność [cm3] 1368
Moc [KM] 150
Moment obrotowy [Nm] 230
Rodzaj wtrysku wielopunktowy
Skrzynia biegów 6-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 214
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 8.5

Lata produkcji: 2007-2015 Turbosprężarka

Nadwozie: hatchback

Segment: C (kompaktowe)

Spalanie

Miasto 9.3L

Średnie 7.1L

Trasa 5.8L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Selenia 5W30
Ilość oleju 2.9
Wymiana oleju 20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu 120.000 km

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
1.4 T-Jet 120KM 7.8 3 0 7.2 l/100km
1.4 16V 90KM 9.6 2 0 6.5 l/100km
1.4 16V T 140KM 9.5 1 0 6.3 l/100km
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (9.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 9.0/10
Spalanie benzyny 8.0/10
Koszty utrzymania 9.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 10.5L

Średnie 7.7L

Trasa 6.3L

Najbardziej awaryjna część

0%
25%
0%
0%
0%
0%
75%
0%
0%
Suma głosów: 4

Opinie użytkowników

22.01.2018 Olo Bravo 150KM 2008 rok
Średnia ocena: (9.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 9.0/10
Spalanie benzyny 8.0/10
Koszty utrzymania 9.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 10.5L

Średnie 7.7L

Trasa 6.3L

Opinia: Niedoceniony i zbyt mało chwalony fiat. Silnik bardzo dynamiczny i elastyczny. Świetny w każdych warunkach i na każdej nawierzchni. Części i naprawa zaskakująco tanie a zawieszenie na tyle twarde by czuć sportowe zacięcie. Szkoda, że tylko w wersji hatchback!
Zalety: silnik, sportowe zacięcie, zawieszenie, tanie części
Wady: słaba widoczność, przeniesienie napędu
Polecam

Najbardziej awaryjna część

0%
25%
0%
0%
0%
0%
75%
0%
0%
Suma głosów: 4