BMW

BMW Seria 7 E65 FL 750i 367KM (N62B48TU)

6537

Dane techniczne

BMW Seria 7 E65 FL 750i 367KM (N62B48TU)
Pojemność [cm3] 4799
Moc [KM] 367
Moment obrotowy [Nm] 490
Rodzaj wtrysku wielopunktowy
Skrzynia biegów 6-biegowy automat
Prędkość maksymalna [km/h] 250
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 5.9

Lata produkcji: 2005-2008

Nadwozie: sedan

Segment: F (luksusowe)

Spalanie

Miasto 17.2L

Średnie 11.4L

Trasa 8.6L

Zalecane przez serwis

Typ oleju 0W30
Ilość oleju 8.0
Wymiana oleju 30.000 km lub 2 lata
Wymiana rozrządu Łańcuch

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
740i 306KM 0.0 0 0 0.0 l/100km
730i 258KM 0.0 0 0 0.0 l/100km
760i 445KM 0.0 0 0 0.0 l/100km
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (7.5)
Trwałość silnika 9.0/10
Niezawodność auta 9.0/10
Spalanie benzyny 6.0/10
Koszty utrzymania 6.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 22.0L

Średnie 18.0L

Trasa 15.0L

Najbardziej awaryjna część

20%
0%
0%
0%
20%
20%
40%
0%
0%
Suma głosów: 5

Opinie użytkowników

13.03.2024 E65 750i 2007 305000
Średnia ocena: (7.5)
Trwałość silnika 9.0/10
Niezawodność auta 9.0/10
Spalanie benzyny 6.0/10
Koszty utrzymania 6.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 22.0L

Średnie 18.0L

Trasa 15.0L

Opinia: Konkret auto za niewielkie pieniądze. Za 30 tys zł, można kupic 750i z najmocniejszą i najwiekszą wolnossącą V8 jaka kiedykolwiek była montowana w serii 7, w dodatku do tego silnika bez problemów można zamontowac instalacje LPG. Koszt ~6000 zł, sporo ale od momentu zatankowania butli
Zalety: Konkretna moc i dźwięk silnika, duże i wygodne auto, wielopunktowy wtrysk, butla w koło zapasowe 78l. Jakość plastików, tapicerki i kokpitu jest dużo lepsza i trwalsza niż w E60, nic nie skrzypi. Wajcha zmiany biegów w kierownicy. Latem w schowku można chłodzić piwerko :)
Wady: Wysoka temperatura pracy silnika, serwis będzie droższy niż w serii 3 czy nawet serii 5, mimo wielkiej V8 wydech jest dość cichy, elektronika potrafi wariować i nie są to osobne przypadki.
Polecam

Najbardziej awaryjna część

20%
0%
0%
0%
20%
20%
40%
0%
0%
Suma głosów: 5