Skoda

Skoda Fabia III 1.2 16V TSI 90KM (CJZC)

9876

Dane techniczne

Skoda Fabia III 1.2 16V TSI 90KM (CJZC)
Pojemność [cm3] 1197
Moc [KM] 90
Moment obrotowy [Nm] 160
Rodzaj wtrysku bezpośredni
Skrzynia biegów 5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 182
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 10.9

Lata produkcji: 2014-2017 Turbosprężarka

Nadwozie: hatchback kombi

Segment: B (małe)

Spalanie

Miasto 6.0L

Średnie 4.7L

Trasa 4.0L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Castrol 5W30
Ilość oleju 3.6-3.9
Wymiana oleju 30.000 km lub 2 lata
Wymiana rozrządu 210.000 km

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
1.0 12V MPI 60KM 0.0 0 0 0.0 l/100km
1.0 12V MPI 75KM 9.3 1 0 5.4 l/100km
1.0 12V TSI 95KM 9.0 1 0 7.0 l/100km
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (8.0)
Trwałość silnika 8.0/10
Niezawodność auta 8.0/10
Spalanie benzyny 8.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 7.0L

Średnie 6.0L

Trasa 5.0L

Najbardziej awaryjna część

14%
27%
14%
0%
18%
0%
0%
5%
23%
Suma głosów: 22

Opinie użytkowników

11.02.2023 Skoda Fabia 3 2015/30000
Średnia ocena: (8.0)
Trwałość silnika 8.0/10
Niezawodność auta 8.0/10
Spalanie benzyny 8.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 7.0L

Średnie 6.0L

Trasa 5.0L

Opinia: Skoda Fabia 2015r. Autko klasy B raczej nadające się do jady wokół komina. Silnik zastąpił wysłużone 1.6 MPI i pod wieloma względami wyszło to na plus. Autko przy wadze 1070kg jest elastyczne, żwawo reaguje na gaz i szybko zapuszcza się w górne partie obrotów.
Zalety: - silnik szybko się nagrzewa - ergonomia wnętrza - świetne światła soczewkowe - doświetlanie zakrętów - czujniki parkowania - prześwit - małe spalanie do 100km/h - grzane siedzenia - wskaźnik temperatury oleju - radio dotykowe - światła dzienne
Wady: - słabe wyciszenie - 5 skrzynia - brak podłokietnika - wymiana żarówek w przednich lampach - korozja tylnej klapy - brak pełnej osłony pod silnikiem - słaba elastyczność przy pełnym załadowaniu auta
Polecam

Najbardziej awaryjna część

14%
27%
14%
0%
18%
0%
0%
5%
23%
Suma głosów: 22