BMW

BMW Seria 5 E60 523i 177KM (N52B25)

16204

Dane techniczne

BMW Seria 5 E60 523i 177KM (N52B25)
Pojemność [cm3] 2497
Moc [KM] 177
Moment obrotowy [Nm] 230
Rodzaj wtrysku wielopunktowy
Skrzynia biegów 6-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 235
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 8.5

Lata produkcji: 2003-2007

Nadwozie: sedan kombi

Segment: E (klasa wyższa)

Spalanie

Miasto 12.1L

Średnie 8.7L

Trasa 6.4L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Castrol 5W30
Ilość oleju 6.5
Wymiana oleju co 20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu Łańcuch

Informacje o silniku

Aktualnie nie ma żadnej opinii o tym silniku

Dodaj pierwszą opinię

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
530i 231KM 0.0 0 0 0.0 l/100km
525i 192KM 8.0 7 0 11.1 l/100km
520i 170KM 0.0 0 0 0.0 l/100km
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (8.5)
Trwałość silnika 9.0/10
Niezawodność auta 9.0/10
Spalanie benzyny 8.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 12.0L

Średnie 11.0L

Trasa 10.0L

Najbardziej awaryjna część

24%
12%
6%
0%
18%
18%
6%
6%
12%
Suma głosów: 17

Opinie użytkowników

15.03.2018 Wojtek BMW E61 2007 250 tys. km
Średnia ocena: (8.5)
Trwałość silnika 9.0/10
Niezawodność auta 9.0/10
Spalanie benzyny 8.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 12.0L

Średnie 11.0L

Trasa 10.0L

Opinia: E61 2007 r. przebieg 250 tys.(przejechałem 70 tys.km) Bardzo wygodne i komfortowe auto, w którym nawet długie trasy dają więcej przyjemności z jazdy niż zmęczenia. Przy normalnej rozsądnej jeździe 177 KM w zupełności wystarcza a wyprzedzanie nie stanowi żadnego problemu. Koszty utrzymanie na rozsądnym poziomie.Oczywiście nie
Zalety: Wygodny i dynamiczny zarówno w trasie jak i na mieście, niezawodny i bardzo cichy w środku.
Wady: Trudno wskazać. Znajdą się oczywiście tacy, którzy będą narzekać na koszty utrzymania nieporównywalne z golfem III, ale oni powinni pozostać przy golfach.
Polecam

Najbardziej awaryjna część

24%
12%
6%
0%
18%
18%
6%
6%
12%
Suma głosów: 17