Renault

Renault Laguna II 2.0 16V IDE 140KM (F5R)

7795

Dane techniczne

Renault Laguna II 2.0 16V IDE 140KM (F5R)
Pojemność [cm3] 1998
Moc [KM] 140
Moment obrotowy [Nm] 200
Rodzaj wtrysku bezpośredni
Skrzynia biegów 5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 210
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 9.8

Lata produkcji: 2001-2003

Nadwozie: liftback kombi

Segment: D (klasa średnia)

Spalanie

Miasto 10.4L

Średnie 7.7L

Trasa 6.1L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Elf 5W40
Ilość oleju 6.0
Wymiana oleju 20.000 km lub 2 lata
Wymiana rozrządu 80.000 km lub 5 lat

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
3.0 V6 24V 207KM 0.0 0 0 0.0 l/100km
2.0 16V Turbo 163KM 0.0 0 0 0.0 l/100km
2.0 16V MPI 135KM 7.3 1 0 10.0 l/100km
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (6.5)
Trwałość silnika 8.0/10
Niezawodność auta 8.0/10
Spalanie benzyny 7.0/10
Koszty utrzymania 3.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 8.5L

Średnie 7.3L

Trasa 6.3L

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
50%
0%
0%
25%
0%
0%
25%
Suma głosów: 4

Opinie użytkowników

22.10.2016 Ireneusz Renault Laguna 2 z 2001r
Średnia ocena: (6.5)
Trwałość silnika 8.0/10
Niezawodność auta 8.0/10
Spalanie benzyny 7.0/10
Koszty utrzymania 3.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 8.5L

Średnie 7.3L

Trasa 6.3L

Opinia: Właśnie minął mi czwarty rok użytkowania, samochód dobrze wyposażony, wygodny, a silnik super - żadnych problemów. Należy tylko tankować dobrej jakości paliwo ja tankuje na BP.. Spalanie najwyższe jakie widziałem 8,5 przy ponad -25C, tak w jeździe mieszanej max. 7,3. W trasie 90-110km/h
Zalety: ładny wygląd mimo upływu czasu, 140km zupełnie wystarczy do szybkiej jazdy, ładnie się zbiera. wygodna i komfortowa. Tanie części do tego modelu. Następna też będzie laguna 3.
Wady: gadający komunikaty z komputera o ciśnieniu w oponach ale trzeba się do tego przyzwyczaić. Od czasu do czasu trzeba ją trochę przegonić na obrotach, ja jeżdżę przepisowo wiec trochę ją zamulałem, ale teraz jest ok.
Polecam

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
50%
0%
0%
25%
0%
0%
25%
Suma głosów: 4