Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Jaguar 2.0 16V Turbo o mocy 200KM wszedł do produkcji w 2016 roku jako nowa konstrukcja z rodziny Ingenium.Jednostka jest stosowana w szeregu modeli Jaguar oraz Land Rover i zastąpiła starsze odmiany koncernu Forda z rodziny AJ V6.Nowa rodzina silników Ingenium to konstrukcja modułowa co oznacza że ma zastosowanie zarówno w benzynie jak i w dieslu w odmianach 3.4,5 oraz 6 cylindrowych.
Może mieć zastosowanie poprzecznie lub wzdłużnie z możliwością napędu na przednie lub tylne osie jak również z napędem 4×4.Nowoczesna konstrukcja zaawansowana technologicznie wyposażona we wtrysk bezpośredni o ciśnieniu 200bar z turbodoładowaniem pojedynczym oraz podwójnym typu Twin-Scrol produkowane przez firmy Mitsubishi i BorgWarner.Jednostka charakteryzuje się wysoką kulturą pracy świetną dynamiką oraz niskim poziomem spalania jak na pojemność oraz moc.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 16
Typ wtrysku: bezpośredni
Turbosprężarka
| Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
| Trwałość | 0.0/10 |
| Utrzymanie | 0.0/10 |
| Dynamika | 0.0/10 |