Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik BMW 3.0 R6 TwinPower B58B30 326KM to najnowsza konstrukcja modułowa koncernu BMW, która weszła do produkcji w 2015 roku. Jednostka rzędowa która jest następcą odmiany N55 .Silnik należy do rodziny Efficient Dynamics to oznacza że jest wyposażony w nowoczesny układ bezpośredniego wtrysku High Precision Injection z wtryskiwaczami piezoelektrycznymi.Jak przystało na konstrukcje BMW silnik wyposażony jest w zmienne fazy rozrządu z podwójnym Vanos oraz system Valvotronic.Nowinką jest zastosowanie specjalnego systemu enkapsulacji ciepła co przekłada się na zmniejszenia się emisji podczas rozruchu oraz zużycia samego silnika.Kierowcy będą usatysfakcjonowani w wysoką kultura pracy przyspieszeniem oraz bardzo dobrą dynamiką.
Rodzaj układu: 6-cylindrowy
Ilość zaworów: 24
Typ wtrysku: bezpośredni
Turbosprężarka
| Średnia (głosów: 1) | (9.0) |
| Trwałość | 10.0/10 |
| Utrzymanie | 7.0/10 |
| Dynamika | 10.0/10 |