Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Chrysler 4.7 V8 16V PowerTech o mocy 258, 303, 307 lub 314KM został wyprodukowany w fabryce w Mack Avenue Engine Complex w Detroit Michigan (USA). Jednostka powstała w 1998 roku a jej debiut przypadł w modelu Jeep Grand Cherokee.Konstrukcja widlasta,16 zaworowa, wykonana z żeliwa (blok) oraz z aluminium (głowica), zasilana wtryskiem wielopunktowym z rozrządem opartym na łańcuchu.
Silnik dostępny jest z dwoma skrzyniami biegów automatycznymi 4-biegową oraz 5-biegową jak również manualną 5-biegową.W 2008 roku silnik przeszedł szereg modyfikacji,otrzymał między innymi podwójne świece zapłonowe,nową przepustnicę,ulepszony profil wałka rozrządu oraz nową konstrukcję układu spalania.Jednostka zdecydowanie polecana na dłuższe trasy a niżeli do miasta gdzie spalanie jest dosyć wysokie,użytkownicy chwalą sobie wysoką kulturę pracy oraz bardzo dobra dynamikę.
Rodzaj układu: 8-cylindrowy
Ilość zaworów: 16
Typ wtrysku: wielopunktowy
| Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
| Trwałość | 0.0/10 |
| Utrzymanie | 0.0/10 |
| Dynamika | 0.0/10 |