Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Chrysler 4.7 V8 16V PowerTech o mocy 223, 231 lub 238KM został wyprodukowany w fabryce w Mack Avenue Engine Complex w Detroit Michigan (USA). Jednostka powstała w 1998 roku a jej debiut przypadł w modelu Jeep Grand Cherokee.Konstrukcja widlasta,16 zaworowa, wykonana z żeliwa (blok) oraz z aluminium (głowica), zasilana wtryskiem wielopunktowym z rozrządem opartym na łańcuchu.
Silnik dostępny jest z dwoma skrzyniami biegów automatycznymi 4-biegową oraz 5-biegową jak również manualną 5-biegową.W 2008 roku silnik przeszedł szereg modyfikacji,otrzymał między innymi podwójne świece zapłonowe,nową przepustnicę,ulepszony profil wałka rozrządu oraz nową konstrukcję układu spalania.Jednostka zdecydowanie polecana na dłuższe trasy a niżeli do miasta gdzie spalanie jest dosyć wysokie,użytkownicy chwalą sobie wysoką kulturę pracy oraz bardzo dobra dynamikę.
Rodzaj układu: 8-cylindrowy
Ilość zaworów: 16
Typ wtrysku: wielopunktowy
Dodge Durango I 4.7 V8 16V PowerTech 238KM (EVA)
Dodge Durango II 4.7 V8 16V PowerTech 238KM (EVA)
Dodge Ram III 4.7 V8 16V PowerTech 238KM (EVA)
Jeep Grand Cherokee WJ 4.7 V8 16V PowerTech 223KM (EVA)
Jeep Grand Cherokee WH 4.7 V8 16V PowerTech 231KM (EVA)
Jeep Commander 4.7 V8 16V PowerTech 231KM (EVA)
| Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
| Trwałość | 0.0/10 |
| Utrzymanie | 0.0/10 |
| Dynamika | 0.0/10 |
Dodge Durango I 4.7 V8 16V PowerTech 238KM (EVA)
Dodge Durango II 4.7 V8 16V PowerTech 238KM (EVA)
Dodge Ram III 4.7 V8 16V PowerTech 238KM (EVA)
Jeep Grand Cherokee WJ 4.7 V8 16V PowerTech 223KM (EVA)
Jeep Grand Cherokee WH 4.7 V8 16V PowerTech 231KM (EVA)
Jeep Commander 4.7 V8 16V PowerTech 231KM (EVA)