Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Chrysler 3.7 V6 16V PowerTech o mocy 204, 205, 211, 213 lub 218KM został wyprodukowany w fabryce w Mack Avenue Engine Complex w Detroit Michigan (USA). Jednostka jest kolejną odmianą z rodziny Power Tech która weszła do produkcji w 2002 roku a jej debiut przypadł na model Jeep Liberty. Konstrukcja widlasta, 12 zaworowa, wykonana z żeliwa (blok) oraz z aluminiową głowicę SOHC, zasilana wtryskiem wielopunktowym z rozrządem opartym na łańcuchu. Jednostka zdecydowanie polecana na dłuższe trasy a niżeli do miasta gdzie spalanie jest dosyć wysokie.Użytkownicy aut z tym silnikiem potwierdzają wysoką kulturę pracy,bardzo dobrą dynamikę oraz niską awaryjność.Na minus trzeba zapisać duże koszty serwisu oraz części jak również wysoki poziom spalania.
Rodzaj układu: 6-cylindrowy
Ilość zaworów: 12
Dodge Nitro 3.7 V6 12V PowerTech 205KM (EKG)
Dodge Durango II 3.7 V6 12V PowerTech 213KM (EKG)
Dodge Ram III 3.7 V6 12V PowerTech 218KM (EKG)
Dodge Ram IV 3.7 V6 12V PowerTech 218KM (EKG)
Jeep Cherokee KJ 3.7 V6 12V PowerTech 204KM (EKG)
Jeep Cherokee KJ 3.7 V6 12V PowerTech 211KM (EKG)
Jeep Grand Cherokee WH 3.7 V6 12V PowerTech 214KM (EKG)
| Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
| Trwałość | 0.0/10 |
| Utrzymanie | 0.0/10 |
| Dynamika | 0.0/10 |
Dodge Nitro 3.7 V6 12V PowerTech 205KM (EKG)
Dodge Durango II 3.7 V6 12V PowerTech 213KM (EKG)
Dodge Ram III 3.7 V6 12V PowerTech 218KM (EKG)
Dodge Ram IV 3.7 V6 12V PowerTech 218KM (EKG)
Jeep Cherokee KJ 3.7 V6 12V PowerTech 204KM (EKG)
Jeep Cherokee KJ 3.7 V6 12V PowerTech 211KM (EKG)
Jeep Grand Cherokee WH 3.7 V6 12V PowerTech 214KM (EKG)