Nissan

Nissan Qashqai I 2.0 16V 141KM (MR20DE)

22081
Kategoria: Nissan Qashqai

Dane techniczne

Nissan Qashqai I 2.0 16V 141KM (MR20DE)
Pojemność [cm3] 1997
Moc [KM] 141
Moment obrotowy [Nm] 193
Rodzaj wtrysku wielopunktowy
Skrzynia biegów 6-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 192
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 10.1

Lata produkcji: 2007-2013

Nadwozie: crossover

Segment: I (kompaktowy SUV)

Spalanie

Miasto 10.8L

Średnie 8.6L

Trasa 7.1L

Zalecane przez serwis

Typ oleju 5W30
Ilość oleju 4.4
Wymiana oleju 20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu Łańcuch

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
1.6 16V 114KM 8.6 2 0 7.0 l/100km
1.6 16V 117KM 6.9 1 1 7.8 l/100km
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 2) (8.6)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 9.0/10
Spalanie benzyny 7.5/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 2 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 10.7L

Średnie 9.2L

Trasa 8.1L

Najbardziej awaryjna część

11%
2%
0%
0%
73%
5%
2%
0%
7%
Suma głosów: 44

Opinie użytkowników

26.04.2024 Qashqai J10 2.0 4WD TEKNA+ (MR20DE 1gen.) 2007r / 246 000km
Średnia ocena: (9.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie benzyny 6.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 9.8L

Średnie 9.3L

Trasa 8.5L

Opinia: Witam, mam QQ od 4 lat. Auto służy na dojazdy do pracy i na zakupy, średnio 10km dziennie. Pokonał tak 33 tysiące kilometrów bez żadnych awarii. Sprowadzony z CH z uszkodzonym silnikiem (urwany zawór), po naprawie jezdzi bezproblemowo. Jedyny minus to zwiększony luz zaworowy, przez
Zalety: - Bezawaryjność - Napęd na 4 koła - Niskie koszty utrzymania - Prędkość maksymalna dużo większa od deklarowanej - Potrafi rozgrzać się do 90°C na wolnych obrotach w kilka minut (nawet w zimę)
Wady: - Regulacja luzu zaworowego - Apetyt na Olej (tylko na krótkich odcinkach ok. 1l na 1000km. Podczas trasy pobór minimalny) - Wysokie spalanie - Częsty Check Engine z uwagi na przypalony katalizator przez źle zaprojektowany kolektor (katalizator jest zbyt blisko głowicy i podczas dynamicznej jazdy rozgrzewa się do
Polecam
15.11.2017 Radomir Nissan Qashqai 2.0 141KM 2010r 250 tyś
Średnia ocena: (8.3)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 8.0/10
Spalanie benzyny 9.0/10
Koszty utrzymania 6.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 11.5L

Średnie 9.0L

Trasa 7.7L

Opinia: Crossover według mnie najlepszy na rynku polskim w dobrej cenie. Silnik na prawdę wystarczający i dający niezłego kopa na drodze. Przy wyprzedzaniu jest czym cisnąć i można być spokojnym. Zawieszenie to również dobra strona tego modelu i jazda dzięki temu jest przyjemna. Niestety największe koszty
Zalety: dynamiczny silnik, nowoczesna konstrukcja, zawieszenie
Wady: serwis, luzy na zaworach
Polecam

Najbardziej awaryjna część

11%
2%
0%
0%
73%
5%
2%
0%
7%
Suma głosów: 44