Dodge

Dodge Durango I 5.2 V8 16V 234KM (ELF)

4782
Kategoria: Dodge Durango

Dane techniczne

Dodge Durango I 5.2 V8 16V 234KM (ELF)
Pojemność [cm3] 5208
Moc [KM] 234
Moment obrotowy [Nm] 407
Rodzaj wtrysku wielopunktowy
Skrzynia biegów 4-biegowy automat
Prędkość maksymalna [km/h] 180
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h)

Lata produkcji: 1998-2000

Nadwozie: suv

Segment: I (terenowy)

Spalanie

Miasto 19.8L

Średnie 16.5L

Trasa 11.5L

Zalecane przez serwis

Typ oleju 5W30
Ilość oleju 4.7
Wymiana oleju 12.000 km lub 6 miesięcy
Wymiana rozrządu Łańcuch

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
5.9 V8 249KM 0.0 0 0 0.0 l/100km
3.9 V6 177KM 0.0 0 0 0.0 l/100km
4.7 V8 238KM 0.0 0 0 0.0 l/100km
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (8.3)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie benzyny 8.0/10
Koszty utrzymania 5.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 25.0L

Średnie 18.0L

Trasa 11.0L

Najbardziej awaryjna część

25%
0%
0%
0%
25%
0%
0%
25%
25%
Suma głosów: 4

Opinie użytkowników

25.08.2025 Durango I 5.2 V8 1999r. / 250000 km
Średnia ocena: (8.3)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie benzyny 8.0/10
Koszty utrzymania 5.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 25.0L

Średnie 18.0L

Trasa 11.0L

Opinia: Wyjątkowe auto, bardzo wygodne, przestronne, funkcjonalne. Bez typowych bolączek praktycznie. Posiadające klimat aut amerykańskich lat 90, włącznie z zapachem, zaznajomieni będą wiedzieli o czym mówię. Zadbane egzemplarze są bezawaryjne. Zapuszczone auta zawsze stwarzają problemy. Z całego serca polecam.
Zalety: Niezniszczalny silnik, prosty w obsłudze, niesamowity dźwięk, klimat epoki w aucie. Bardzo dobrze znosi LPG Wygodne
Wady: Korozja jeśli ktoś o to nie zadbał odpowiednio wcześnie. Miewa problemy ze skrzynią automatyczną gdy ktoś nie wymienia oleju z filtrem i poddaje dużemu obciążeniu typu offroad, camping itp. Polecam dołożyć dodatkową chłodniczkę oleju skrzyni.
Polecam

Najbardziej awaryjna część

25%
0%
0%
0%
25%
0%
0%
25%
25%
Suma głosów: 4