Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Jaguar/L-R 2.0 16V Turbo Mild Hybrid 200/250KM AJ20P4 wszedł do produkcji w roku 2020 i zasila modele Jaguar E-PACE oraz Land Rover Discovery Sport i Range Rover Evoque II. Jednostka benzynowa z turbodoładowaniem, zespolona z instalacją elektryczną 48V oraz wydajnym akumulatorem umieszczonym pod podłogą. Właśnie ten wspólny układ potocznie zwany miękką hybrydą ma na celu wspomaganie pojazdu podczas ruszania, przyspieszenia oraz jazdy na wyłączonym silniku.
Ma to miejsce podczas jazdy ze wzniesienia, podczas hamowania lub zatrzymania kiedy to silnik spalinowy jest wyłączony. Jednostka została seryjnie wyposażona w system start&stop oraz filtr cząstek stałych i spełnia normy spalin Euro6d.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 16
Typ wtrysku: bezpośredni
Turbosprężarka
Jaguar E-Pace X540 FL P200 Mild Hybrid 200KM (AJ20P4)
Jaguar E-Pace X540 FL P250 Mild Hybrid 250KM (AJ20P4)
Land Rover Discovery Sport FL P200 2.0 16V MHEV 200KM (AJ20P4)
Land Rover Discovery Sport FL P250 2.0 16V MHEV 250KM (AJ20P4)
Range Rover Evoque II P200 2.0 16V mHEV 200KM (AJ20P4)
Range Rover Evoque II P250 2.0 16V mHEV 250KM (AJ20P4)
| Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
| Trwałość | 0.0/10 |
| Utrzymanie | 0.0/10 |
| Dynamika | 0.0/10 |
Jaguar E-Pace X540 FL P200 Mild Hybrid 200KM (AJ20P4)
Jaguar E-Pace X540 FL P250 Mild Hybrid 250KM (AJ20P4)
Land Rover Discovery Sport FL P200 2.0 16V MHEV 200KM (AJ20P4)
Land Rover Discovery Sport FL P250 2.0 16V MHEV 250KM (AJ20P4)
Range Rover Evoque II P200 2.0 16V mHEV 200KM (AJ20P4)
Range Rover Evoque II P250 2.0 16V mHEV 250KM (AJ20P4)