Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik BMW 3.0 R6 TwinTurbo S58B30T o mocy 460 lub 480KM to najnowsza konstrukcja modułowa koncernu BMW która weszła do produkcji w 2019 roku i znajdziemy ją pod maską w samochodach BMW M2 G87, M3 G80 oraz M4 G82. Jednostka w odróżnieniu od silników z rodziny B58 ma nieco mniejszą pojemność skokową (2993 cm3), posiada dwie turbosprężarki, kuty wał korbowy a także kute stalowe korbowody i kute aluminiowe tłoki.
Jak przystało na konstrukcje BMW silnik wyposażony jest w zmienne fazy rozrządu z podwójnym Vanos oraz system Valvotronic. Nowinką jest zastosowanie specjalnego systemu enkapsulacji ciepła co przekłada się na zmniejszenia się emisji podczas rozruchu oraz zużycia samego silnika. Kierowcy będą usatysfakcjonowani w wysoką kultura pracy przyspieszeniem oraz bardzo dobrą dynamiką.
Rodzaj układu: 6-cylindrowy
Ilość zaworów: 24
Typ wtrysku: bezpośredni
TwinTurbo
| Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
| Trwałość | 0.0/10 |
| Utrzymanie | 0.0/10 |
| Dynamika | 0.0/10 |