Alfa Romeo
			
			
				
				BMW Seria M
			
			
				
				BMW Seria N
			
			
				
				BMW Twin Power
			
			
				
				Chevrolet / Daewoo
			
			
				
				Chrysler
			
			
				
				Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
			
			
				
				Fiat 1.3/1.4/1.6
			
			
				
				Fiat 1.8/2.0/2.4
			
			
				
				Ford Zetec
			
			
				
				Ford Duratec
			
			
				
				Ford EcoBoost/Ti-VCT
			
			
				
				i-DSI/i-VTEC
			
			
				
				VTEC/Non-VTEC
			
			
				
				Hyundai / Kia
			
			
				
				Jaguar / Land Rover
			
			
				
				MZR Serii Z/L
			
			
				
				Serii B/F/K
			
			
				
				SkyActiv-G/X
			
			
				
				R3/R4/R6
			
			
				
				V6/V8/V12
			
			
				
				Mitsubishi
			
			
				
				Nissan
			
			
				
				Opel
			
			
				
				PSA EW/ES
			
			
				
				PSA TU/XU
			
			
				
				PSA VTi/PureTech
			
			
				
				Renault
			
			
				
				Suzuki
			
			
				
				Toyota
			
			
				
				FSI
			
			
				
				MPI
			
			
				
				TSI
			
			
				
				Volvo
			
		Silnik Fiat 1.0 6V GSE FireFly mHEV 70KM N3BSG produkowany jest od 2020 roku jako tzw. mikro hybryda i zasila samochody Fiat 500 oraz Panda. Bazą układu jest wolnossący 3-cylindrowy silnik z wtryskiem wielopunktowym sprzężony z 6-biegową manualną skrzynią biegów. Jednostka zastąpiła starszy silnik 1.2 FIRE 69KM, który nie spełniał obecnych norm spalin Euro6d. 
W tym układzie miękkiej hybrydy zastosowano rozrusznik zintegrowany z alternatorem który pełni funkcję małego silnika elektrycznego o mocy 5KM.Natomiast energia jest magazynowana w niewielkim akumulatorze o pojemności 0.53kWh umiejscowionym pod fotelem.Zadaniem tej instalacji jest wspomaganie silnika podczas jazdy lub rozruchu oraz poprawa kultury pracy. Dodatkową zaletą jest obniżenie spalania kiedy odzyskiwana jest  energii podczas hamowania.
 W tym układzie nie ma mowy o poruszaniu się w trybie elektrycznym jedynie możemy liczyć na wsparcie jednostki benzynowej przez ten niewielki układ elektryczny. Średnie spalanie auta w trybie miejskim oscyluje w graniach 6.5l/100km natomiast w trasie nie przekracza 5l. Silnik został wyposażony seryjnie w system start&stop co wpłynęło na obniżenie kosztów spalania oraz przyczyniło się do uzyskania norm spalin Euro6d.
Rodzaj układu: 3-cylindrowy
Ilość zaworów: 6
Typ wtrysku: wielopunktowy
Typ silnika: benzynowy
Moc silnika: 70 KM
Moment obrotowy: 92 Nm
Pojemność baterii: 0.53 kWh
Moc silnika EV: 5 KM
Moment obrotowy EV: - Nm
Typ hybrydy: 12V mikro (mHEV)
Moc systemu: 70 KM
Moment obr. systemu: 92 Nm
| Średnia (głosów: 3) | (7.6) | 
| Trwałość | 9.3/10 | 
| Utrzymanie | 9.3/10 | 
| Dynamika | 4.0/10 |