Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Volvo 1.9 16V VVT Turbo 163KM B4204T3 występował w samochodach Volvo S40 i V40 pierwszej generacji w latach 1999-2004 pod oznaczeniem 2.0 Turbo.Jednostka wykonana w całości z aluminium wyposażona w układ zmiennych faz rozrządu VVT oraz turbosprężarkę.Silni pochodzi z rodziny B4204 w której to występowało bardzo dużo odmian z różnymi modyfikacjami.Te dwie należą do najmocniejszych i najlepiej skonfigurowanych pod względem technologicznym.
W opinii użytkowników silnik uchodzi za bardzo trwały jednak boryka się z drobnymi problemami oraz usterkami osprzętu.Do najbardziej znanych trzeba zaliczyć problem ze zużyciem oleju z powodu zatkanej wentylacji skrzyni korbowej,kolejne to awarie pompy paliwa oraz niektórych czujników.Zdarzają się również pękające paski rozrządu przez co serwisanci sygnalizują aby ich wymiana bezwzględnie odbyła się co 90 tys km.Po za tym silnik może poszczycić się świetnymi osiągami wysoką kulturą pracy oraz bardzo dobrą dynamiką.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 16
Typ wtrysku: wielopunktowy
Turbosprężarka
| Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
| Trwałość | 0.0/10 |
| Utrzymanie | 0.0/10 |
| Dynamika | 0.0/10 |