Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Volvo 1.9 16V VVT 136KM B4204S2 występował w samochodach Volvo S40 i V40 w latach 2000-2004 pod oznaczeniem 2.0 16V.Konstrukcja firmy Volvo którą spotkamy w również w modelach marki Renault pod oznaczeniem N7Q z mocą 140KM.Jednostka Konstrukcja trwała, praktycznie bezawaryjna, nie stwarzająca użytkownikom większych problemów.
Największym mankamentem tej jednostki to głośna praca, poza tym silnik bardzo dobrze się sprawdza. Na plus trzeba zapisać możliwość montażu instalacji LPG, która idealnie współpracuje z jednostką. Dynamika jest na dobrym poziomie. W razie awarii nie ma problemu z naprawą silnika, ponieważ nie jest skomplikowany a części jest pod dostatkiem.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 16
Typ wtrysku: wielopunktowy
| Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
| Trwałość | 0.0/10 |
| Utrzymanie | 0.0/10 |
| Dynamika | 0.0/10 |