Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Volvo 1.9 16V DOHC Turbo 160KM B4204T o mocy 160KM znany z modeli Volvo S40/V40 pod oznaczeniem 2.0 16V Turbo.
Konstrukcja silnika z lat 90-tych, trwała o niskiej awaryjności aczkolwiek nie jest wolna od awarii. Silnik przez lata przeszedł szereg modernizacji, które pozwoliły na wyeliminowanie wadliwych elementów. Największymi wadami silnika są pękające głowice oraz awarie przepływomierza. Silnik z wielopunktowym wtryskiem, z rozrządem na pasku którego interwał przypada na 100 tys/km. Budowa głowicy silnika różni się od klasycznych i wymaga doświadczenia w ewentualnych naprawach.
Co do spalania silnik nie jest paliwo-oszczędny, średnie spalanie na poziomie 10L/100km, w mieście zdecydowanie ponad 10 L. Atutem jest możliwość montażu instalacji LPG. W modelach z pierwszych lat produkcji jest hydrauliczna regulacja zaworów a w późniejszych wersjach zastosowano ręczną regulacje co wiąże się z korektą luzów co 20-30tys /km. Kierowcy użytkujący auta z tym silnikiem chwalą go za trwałość, niską awaryjność oraz niezłą dynamikę
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 16
Typ wtrysku: wielopunktowy
Turbosprężarka
| Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
| Trwałość | 0.0/10 |
| Utrzymanie | 0.0/10 |
| Dynamika | 0.0/10 |