Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Suzuki 1.8i 16V DOHC 121KM J18A miał zastosowanie w Suzuki Baleno w latach 1995-2002. Konstrukcja czterocylindrowa DOHC wyposażona we wtrysk wielopunktowy oraz rozrząd oparty na łańcuchu. Serwis zaleca jego kontrole przy przebiegu około 200 tys/km! Niestety zdarzały się przypadki jego zerwania lub rozciągnięcia właśnie przy przebiegach 200 tys.km! Silnik ma tez przypadłość poboru oleju czasami nawet 1L na 1000km. Po za tymi mankamentami jednostka jest bardzo chwalony przez użytkowników za przyzwoite osiągi ,trwałość i niska awaryjność.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 16
Typ wtrysku: wielopunktowy
Rozrząd !!! oparty na Łańcuchu pierwsza kontrola stanu po 300 tys/km
| Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
| Trwałość | 0.0/10 |
| Utrzymanie | 0.0/10 |
| Dynamika | 0.0/10 |