Porsche

Silnik Porsche 3.6 V6 24V BiTurbo 440KM M46

462
Silnik Porsche 3.6 V6 24V BiTurbo 440KM M46

Silniki Porsche Boxer / V6 / V8 są stosowane w samochodach marki

  • Porsche

Silnik Porsche 3.6 V6 24V BiTurbo 440KM z rodziny M46 to najmocniejsza odmiana z tej rodziny,  który była stosowana w modelu  Porsche  Cayenne II FL. Silnik powstała na bazie bazie starszej odmiany M48. Jednostka w całości wykonana z aluminium, wyposażona we wtrysk bezpośredni, system zmiennych faz rozrządu VarioCam+ oraz doładowanie BiTurbo. 


Silnik może poszczycić się wysoką kulturą pracy, bardzo dobrą dynamiką oraz świetnymi osiągami. Niestety cierpi na dosyć poważne awarie osprzętu takie jak awarie pompy wody, pompy wtryskowej jak również całego układu wtryskowego. Trzeba również nadmienić o problemach z przesuwnikami faz w układzie dolotowym oraz nagminne pękanie rur w układzie chłodzenia. Każdy potencjalny użytkownik powinien liczyć się z dużymi kosztami ewentualnych napraw.


Specyfikacja

Rodzaj układu: 6-cylindrowy

Ilość zaworów: 24

Typ wtrysku: bezpośredni

BiTurbo

Zalety

  • wysoka kultura pracy
  • bardzo dobra dynamika
  • świetne osiągi

Wady

  • awaryjny układ wtryskowy
  • awarie pompy w zbiorniku
  • awarie pompy wtryskowej
  • pękające rury w układzie chłodzenia
  • awarie pompy wody

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Łańcuch
  • Ilość oleju silnikowego: 9.0 L, typ oleju: 5W30, wymiana po po 30.000 km lub 2 lata
  • Przegląd serwisowy co 1 rok
  • Instalacja LPG wymaga uwagi lub może powodować problemy

Kody silnika: CXZA

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 0

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami