Porsche

Silnik Porsche 2.7 24V Boxer VarioCam 220KM-240KM M96

161
Silnik Porsche 2.7 24V Boxer VarioCam 220KM-240KM M96

Silniki Porsche Boxer / V6 / V8 są stosowane w samochodach marki

  • Porsche

Silnik Porsche 2.7 24V Boxer VarioCam 220-240KM M96 był stosowany w latach 1999-2002 w modelu Porsche Boxster. Konstrukcja wolnossąca w całości wykonana z aluminium, wyposażona we wtrysk wielopunktowy oraz rozrząd oparty na łańcuchu.Niestety żywotność łańcucha nie jest długa i serwis zaleca jego wymianę przed przebiegiem 150 tys km !!!


Pozostałe słabe punkty silnika to awarie pompy paliwa oraz układu chłodzenia który może doprowadzić do przegrzania jednostki.Przed zakupem auta z tym silnikiem warto zwrócić uwagę na wyżej wymienione kwestie aby uniknąć dosyć kosztowych napraw.Po za tym silnik jest dynamiczny jego osiągi oraz kultura pracy jest dobrym poziomie.


Specyfikacja

Rodzaj układu: 6-cylindrowy

Ilość zaworów: 24

Typ wtrysku: wielopunktowy

Zalety

  • wysoka kultura pracy
  • dobra dynamika
  • przyzwoite osiągi

Wady

  • awarie łożyska wału pośredniego
  • awarie pompy paliwa
  • awarie układu chłodzenia
  • konieczna wymiana łańcucha rozrządu przed przebiegiem 150tys/km

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Łańcuch
  • Ilość oleju silnikowego: 8.7 L, typ oleju: 5W40, wymiana po 20.000 km lub 1 rok
  • Przegląd serwisowy co 1 rok
  • Dobrze współpracuje z instalacją LPG

Silnik spełnia normy spalin Euro3

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 0

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami