Opel

Silnik Opel 3.0i R6 CIH 177KM C30NE

212
Silnik Opel 3.0i R6 CIH 177KM C30NE

Silniki Opel SOHC / TWIN-TEC / CIH są stosowane w samochodach marki

  • Opel

Silnik Opel 3.0i R6 CIH 177KM C30NE był stosowany w latach 1988-1993 w modelach Opel Omega oraz Opel Senatror. Pierwsza odmiana miała zastosowanie do roku 1990 i była wyposażona we wtrysk Bosch Mtoronic ML4.1,nowsza odmiana po 1990 roku wyposażona została w nowszą odmianę wtrysku Bosch Motronic 15.Jednostka wyposażona w elektroniczny wtrysk Bosch Motronic M15 z kanałami dolotowymi o zmiennej długości -technologia Dual Ram. Konstrukcja trwała o dobrych właściwościach z niezłą dynamiką oraz wysoką kulturą pracy.


Specyfikacja

Rodzaj układu: 6-cylindrowy

Ilość zaworów: 12

Typ wtrysku: wielopunktowy

Zalety

  • trwała konstrukcja
  • wysoka kultura pracy
  • dobra dynamika

Wady

  • wysoki poziom spalania

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Pasek, wymiana po po 80.000 km
  • Ilość oleju silnikowego: 5.5 L, typ oleju: GM 5W40, wymiana po 15.000 km lub 1 rok
  • Przegląd serwisowy co 1 rok
  • Dobrze współpracuje z instalacją LPG
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 0

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami