Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Opel 1.2 12V Turbo 136KM GPF EB2LTD wszedł do produkcji w roku 2023 i zasila model Opel Mokka. To najnowsza konstrukcja koncernu PSA, która częściowo została oparta na znanej z poprzednich lat jednostce 1.2 PureTech. Nowa wersja przeszła gruntowną modernizację podczas której wprowadzono łańcuch rozrządu eliminując wadliwy pasek który się łuszczył. Ponadto silnik otrzymał nową turbosprężarkę o zmiennej geometrii łopatek oraz silnik elektryczny wbudowany w dwusprzęgłową skrzynię biegów.
Trzeba nadmienić iż silnik w porównaniu o starszej wersji pracuje w cyklu Millera co przełożyło się na lepsze osiągi oraz mniejsze zużycie paliwa. Silnik został wyposażony seryjnie w system start&stop co znacząco wpłynęło na obniżenie kosztów paliwa oraz przyczyniło się do uzyskania norm spalin Euro6d.
Rodzaj układu: 3-cylindrowy
Ilość zaworów: 12
Typ wtrysku: bezpośredni
Turbosprężarka
| Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
| Trwałość | 0.0/10 |
| Utrzymanie | 0.0/10 |
| Dynamika | 0.0/10 |