Silnik Chery 1.6 16V T-GDI 147KM SQRF4J16

227
Silnik Chery 1.6 16V T-GDI 147KM SQRF4J16

Silniki benzynowe Chery są stosowane w samochodach marki

  • Omoda-Jaecoo

Silnik Chery 1.6 16V T-GDI 147KM SQRF4J16 jest stosowany od 2024 roku w modelach aut marki Omoda oraz Jaecoo.Jednostka produkowana w Chinach  przez koncern Chery z najnowszymi rozwiązaniami konstrukcyjnymi.Silnik wyposażony w nowoczesny  wtrysk  bezpośredni GDI o bardzo wysokim ciśnieniu wtrysku.To pozwala na wyższą wydajność spalania oraz niższe zużycie paliwa jak również obniżenie emisji spalin.


Ponadto silnik został wyposażony w turbosprężarkę w technologi TCI która znacząco poprawia moc oraz moment obrotowy.Jednostka posiada podwójne zmienne fazy rozrządu DVVT z cichym  łańcuchem rozrządu.Konstruktorzy zapewniają że łańcuch rozrządu nie podlega konserwacji a jego wymiana jest bezterminowa.W wielu testach silnik wypada dosyć dobrze jego ocena jest wysoka,na plus trzeba zaliczyć dobra dynamikę wysoką kulturę pracy oraz przyzwoity poziom spalania.


Specyfikacja

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 16

Typ wtrysku: bezpośredni

Turbosprężarka

Zalety

  • Nowoczesna konstrukcja
  • wysoka kultura pracy
  • dobra dynamika
  • spalanie

Wady

  • ?

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Łańcuch
  • Ilość oleju silnikowego: ? L, typ oleju: 5W30, wymiana po 15.000 km lub 1 rok
  • Instalacja LPG wymaga uwagi lub może powodować problemy
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
33%
33%
33%
Suma głosów: 3

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami

Wybierz silnik i dodaj opinię