Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Mercedes 3.0 R6 24V 211/220/231KM był stosowany w latach 1989-1993 w szeregu modeli Mercedes Benz.Była to odmiana z zastosowaniem do modeli o charakterze sportowym którą został zastąpiona modelem 2.8.Jednostka posiadła dwa wałki rozrządu,wtrysk typu KE-Jetronic oraz zmienne fazy rozrządu,jak na tamte czasy silnik był zaawansowany technologicznie.Na plus trzeba zaliczyć wysoką kulturę pracy bardzo dobra dynamikę oraz świetne osiągi.Poza tym użytkownicy muszą liczyć się z wysokimi kosztami obsługi raz dużym poziomem spalania.
Rodzaj układu: 6-cylindrowy
Ilość zaworów: 24
Typ wtrysku: wielopunktowy
| Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
| Trwałość | 0.0/10 |
| Utrzymanie | 0.0/10 |
| Dynamika | 0.0/10 |