Mercedes-Benz

Silnik Mercedes 3.0 R6 24V DOHC VVT 211KM-231KM M104

2541
Silnik Mercedes 3.0 R6 24V DOHC VVT 211KM-231KM M104

Silniki Mercedes R4 SOHC / R6 SOHC/DOHC są stosowane w samochodach marki

  • Mercedes Benz
  • SsangYong

Silnik Mercedes 3.0 R6 24V 211/220/231KM był stosowany w latach 1989-1993 w szeregu modeli Mercedes Benz.Była to odmiana z zastosowaniem do modeli o charakterze sportowym którą został zastąpiona modelem 2.8.Jednostka posiadła dwa wałki rozrządu,wtrysk typu KE-Jetronic oraz zmienne fazy rozrządu,jak na tamte czasy silnik był zaawansowany technologicznie.Na plus trzeba zaliczyć wysoką kulturę pracy bardzo dobra dynamikę oraz świetne osiągi.Poza tym użytkownicy muszą liczyć się z wysokimi kosztami obsługi raz dużym poziomem spalania.


Specyfikacja

Rodzaj układu: 6-cylindrowy

Ilość zaworów: 24

Typ wtrysku: wielopunktowy

Zalety

  • wysoka kultura pracy
  • bardzo dobra dynamika
  • świetne osiągi

Wady

  • koszty serwisu
  • wysokie spalanie

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Łańcuch
  • Ilość oleju silnikowego: 7.5 L, typ oleju: 5W40, wymiana po 10.000 km lub 1 rok
  • Przegląd serwisowy co 1 rok
  • Dobrze współpracuje z instalacją LPG
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
100%
Suma głosów: 2

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami