Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Honda 3.7 V6 24V 295KM wszedł do produkcji od 2008 roku do modelu Honda Legend IV FL.Konstrukcyjnie w porównaniu do słabszej odmiany z tej rodziny został bardzo zmodyfikowany.Przede wszystkim blok silnika został w całości odlany ciśnieniowo z aluminium jak również z aluminiowymi tłokami cylindrów,natomiast kolektor dolotowy wykonano ze stopu magnezu.W silniku wprowadzono system zmiennych faz rozrządu VTEC, to wszystko przełożyło się na dużo lepsze osiągi przy niższym poziomie spalania.
Najważniejszym zamysłem konstruktorów było obniżenie masy jednostki dlatego do wykonania użyto lżejsze materiały.Jednostka uchodzi za bardzo trwałą oraz mała awaryjną,po stronie plusów niewątpliwie trzeba zapisać wysoką kulturę pracy świetną dynamikę oraz bardzo dobre osiągi.Z drugiej strony każdy potencjalny użytkownik musi się liczyć z dosyć wysokimi kosztami serwisu oraz wymiany części jak również wysokim poziomem spalania.
Rodzaj układu: 6-cylindrowy
Ilość zaworów: 24
Typ wtrysku: wielopunktowy
| Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
| Trwałość | 0.0/10 |
| Utrzymanie | 0.0/10 |
| Dynamika | 0.0/10 |