Silniki Honda VTEC / Non-VTEC są stosowane w samochodach marki
Silnik Honda 3.2 V6 24V 205KM miała zastosowanie w modelu Honda Legend w latach 1991-1996.Konstrukcja widlasta 24-zaworowa SOHC wyposażona we wtrysk wielopunktowy z rozrządem opartym na pasku.Jednostka uchodzi za bardzo trwałą i mało awaryjną z bardzo dobrą dynamiką oraz wysoką kultura pracy.Ze względu na małą popularność tego modelu dostępność części może być utrudniona a co za tym idzie koszty dużo wyższe.Również każdy użytkownik musi się liczyć z wysokim poziomem spalania jednak alternatywą może być montaż instalacji LPG która jest bezproblemowa.Po za tym użytkownicy aut z tym silnikiem są usatysfakcjonowani bardzo dobrymi osiągami oraz sportowym charakterem jednostki.
Specyfikacja
Rodzaj układu:
6-cylindrowy
Ilość zaworów:
24
Typ wtrysku:
wielopunktowy
Zalety
trwała konstrukcja
niska awaryjność
bardzo dobra dynamika
wysoka kultura pracy
dobra współpraca z LPG
Wady
dostępność części
koszty serwisu
wysoki poziom spalania
Informacje serwisowe
Rozrząd:
Pasek, wymiana po 90.000 km
Ilość oleju silnikowego:
4.7 L, typ oleju: 5W40, wymiana po 10.000 km lub 6 miesięcy
Przegląd serwisowy co 1 rok
Dobrze współpracuje z instalacją LPG
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną
Średnia ocena użytkowników
Średnia (głosów: 0)
(0.0)
Trwałość
0.0/10
Utrzymanie
0.0/10
Dynamika
0.0/10
Głosy według opinii użytkowników:
00
Czy poleciłbyś ten silnik?
Suma głosów:
1
1
0
Najbardziej awaryjna część
0%
0%
0%
100%
0%
0%
0%
Suma głosów:
1
Opinie użytkowników
Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami