Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik PSA 3.0i V6 24V o mocy 200KM to wspólna konstrukcja koncernów Peugeot i Citroen która miała być stosowana we flagowych modelach 605 oraz XM. W odróżnieniu od poprzedniej konstrukcji silnik został przeprojektowany, zmienione zostały tłoki z elementami głowicy oraz rozrządu jednak kompresja była taka jak w w wersji 12V. Niestety jednostka cierpiała na poważne problemy z układem rozrządu (zużycie krzywek) w późniejszych latach uporano się z tym problemem stosując ceramiczne popychacze.Po za tym silnik może pochwalić się bardzo dobrą dynamiką świetnymi osiągami i przyzwoitą kultura pracy.
Rodzaj układu: 6-cylindrowy
Ilość zaworów: 24
Typ wtrysku: wielopunktowy
| Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
| Trwałość | 0.0/10 |
| Utrzymanie | 0.0/10 |
| Dynamika | 0.0/10 |