Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik BMW 1.5 TwinPower B38A15U 109-122KM jest to najnowsza konstrukcja modułowa koncernu BMW wykorzystywana również przy budowie silników wysokoprężnych z oznaczeniem (B37). Jednostka trzycylindrowa z dwukanałową Turbosprężarką typu Twin Scroll w której zastosowano najnowsze rozwiązania technologiczne. Silnik należy do rodziny Efficient Dynamics co oznacza że jest wyposażony w nowoczesny układ bezpośredniego wtrysku High Precision Injection. Znajdziemy w nim najnowszej generacji wtryskiwacze piezoelektryczne, które dawkują paliwo na poziomie 2 miligramów !!!
Jak przystało na konstrukcje BMW silnik wyposażony jest w zmienne fazy rozrządu z podwójnym Vanos oraz system Valvotronic. Trzeba nadmienić iż jest to najnowsza generacja tego systemu która precyzyjnie steruje zmiennym wzniosem zaworu ssącego, co przekłada się na bardzo dobre osiągi oraz lepszą dynamikę. Użytkownicy nie odczuwają podczas jazdy autem że mają do czynienia z jednostką trzycylindrową, silnik bardzo cicho i równomiernie pracuje i co ważne jest bardzo dynamiczny i elastyczny.Silnik seryjnie wyposażony w filtr cząstek stałych GPF i spełnia normy spalin Euro6.
Rodzaj układu: 3-cylindrowy
Ilość zaworów: 12
Typ wtrysku: bezpośredni
Turbosprężarka
| Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
| Trwałość | 0.0/10 |
| Utrzymanie | 0.0/10 |
| Dynamika | 0.0/10 |