Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Alfa Romeo 1.7 Boxer 129KM występował w latach 90-tych i miał zastosowanie w samochodach Alfa Romeo 145 oraz 146. Jednostka ze względu na dużą awaryjność została wycofana na rzecz odmiany Twin Spark. Silnik może pochwalić się dobrą dynamiką oraz wysoką kulturą pracy niestety uchodzi za bardzo paliwożerny oraz awaryjny. Do najbardziej problematycznych usterek trzeba zaliczyć problem z układem korbowo-tłokowym, awariami pompy paliwa oraz oleju która doprowadza do poważnej usterki zatarcia jednostki. Dodatkowo trzeba pamiętać, że nie każdy mechanik podejmie się naprawy tego silnika również części nie zawsze są dostępne od ręki.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 16
Typ wtrysku: wielopunktowy
| Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
| Trwałość | 0.0/10 |
| Utrzymanie | 0.0/10 |
| Dynamika | 0.0/10 |