Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Hyundai/Kia 3.5 V6 24V G6CU o mocach 194-203KM zadebiutował w Kia Sorento w 2003 roku. Jednostka 6-cylindrowa z wtryskiem wielopunktowym i rozrządem opartym na pasku którego interwał przypada na przebieg 120 tys km lub 5 lat.. Użytkownicy chwalą jednostkę za bardzo dobrą dynamikę oraz wysoka kulturę pracy.
Silnik bardzo trwały nie stwarzający większych problemów użytkownikowi, przy odpowiednim serwisowaniu przebieg 500 tys nie jest dla niego problemem. Minusem jest spalanie ale nie ma się co dziwić odpowiada za to pojemność i moc oraz masa auta w których go znajdziemy. Rozwiązaniem jest montaż instalacji LPG jednak musimy być klasowa i wykonana w renomowanej firmie w innym przypadku możemy mieć problemy odpowiednią pracą silnika.
Rodzaj układu: 6-cylindrowy
Ilość zaworów: 24
Typ wtrysku: wielopunktowy
| Średnia (głosów: 1) | (7.0) |
| Trwałość | 8.0/10 |
| Utrzymanie | 3.0/10 |
| Dynamika | 10.0/10 |