Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Hyundai/Kia 2.7 V6 24V G6EA o mocy 188-193KM miał zastosowanie w modelu SUV Hyundai Santa Fe oraz Kia Magentis i Carnival. Jednostka 6-cylindrowa z wtryskiem wielopunktowym i rozrządem na pasku, którego interwał przypada na 120.000km lub 5 lat. Do największych kosztów, które poniesiemy można zaliczyć właśnie wymianę rozrządu co nie należy do tanich. W ASO około 1500zł a prywatnie w granicach 1000zł. Użytkownicy chwalą sobie silnik za dobrą dynamikę oraz wysoka kulturę pracy jednostki.
Silnik bardzo trwały nie stwarzający większych problemów użytkownikowi, przy odpowiednim serwisowaniu przebieg 500 tys nie jest dla niego problemem. Do największych minusów tej jednostki należy spalanie ale nie ma się co dziwić, odpowiada za to pojemność i moc oraz masa auta w których go znajdziemy. Problemem może być kosztowny serwis instalacji LPG, ponieważ silnik nie posiada hydraulicznej regulacji zaworów a co za tym idzie, musimy liczyć się z drogim serwisem przy ich regulacji.
Rodzaj układu: 6-cylindrowy
Ilość zaworów: 24
Typ wtrysku: wielopunktowy
| Średnia (głosów: 2) | (8.7) |
| Trwałość | 10.0/10 |
| Utrzymanie | 6.0/10 |
| Dynamika | 10.0/10 |