Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Opel 3.0i R6 CIH 177KM C30NE był stosowany w latach 1988-1993 w modelach Opel Omega oraz Opel Senatror. Pierwsza odmiana miała zastosowanie do roku 1990 i była wyposażona we wtrysk Bosch Mtoronic ML4.1,nowsza odmiana po 1990 roku wyposażona została w nowszą odmianę wtrysku Bosch Motronic 15.Jednostka wyposażona w elektroniczny wtrysk Bosch Motronic M15 z kanałami dolotowymi o zmiennej długości -technologia Dual Ram. Konstrukcja trwała o dobrych właściwościach z niezłą dynamiką oraz wysoką kulturą pracy.
Rodzaj układu: 6-cylindrowy
Ilość zaworów: 12
Typ wtrysku: wielopunktowy
| Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
| Trwałość | 0.0/10 |
| Utrzymanie | 0.0/10 |
| Dynamika | 0.0/10 |